خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

دفاع شخصی آماده سازی

http://s1.picofile.com/file/7569637846/2_5_.jpg

● self Defense دفاع شخصی

امروزه چگونگی انجام دفاع شخصی شاید یکی از مواردی باشد که یادگیری آن تا حدی لازم است. این ورزش بویژه برای بانوان می تواند جدیتر گرفته شود چرا که آنها می توانند در اجتماع و شهرهای شلوغی نظیر تهران بیشتر در معرض خطر و تهدید قرار گیرند.

باید توجه داشت که قبل ازتمرین و بدست آوردن تبحر در انجام دفاع شخصی، نه فقط بدن و شرایط فیزیکی بلکه ذهن و شرایط روحی نیز می بایست تمرین داده شوند.


ادامه مطلب ...

تاریخچه و سنت بودو

http://s1.picofile.com/file/7569638381/2_9_.jpg


روش شندو جینن ریو ryu shindo jinen در سال ۱۹۳۳ به وسیله یاسوهیو کونیشی Yasudio Konishiـ (۱۹۸۳ ـ ۱۸۹۳) تأسیس شد که از جنگجوی ژاپنی ریشه گرفته است برای یادگیری فلسفه و سنتی که کاراته دو را به ارمغان می آورد. ما باید مکان اصلی بودو Budo را ملاقات کرده و راهی که شکل گرفته است را بپیمائیم.

ادامه مطلب ...

درباره جودو

http://s2.picofile.com/file/7569637418/2_2_.jpg

در ورزش جودو، محیط کل تشک ها ۱۴ در ۱۴ متر می باشد و فاصله انتهای تشک قرمز از انتهای تشک ۳ متر است. تشک قرمز (تاتامی) دارای ابعاد ۸ در ۸ متر است که جنس آن از اسفنج فشرده با روکش پلاستیک نرم می باشد. محیط مسابقه تشکیل می شود از ۱۸ عدد تشک ۱x۲ به رنگ سبز (محوطه اصلی) و ۱۴ عدد تشک ۱x۲ به رنگ قرمز (محوطه خطر) و ۶۶ تشک سبز رنگ هم، محوطه ایمنی را تشکیل می دهند.

▪ تعداد داوران:

هر مسابقه جودو زیر نظر ۳ داور انجام می شود که ۲ داور در کنار یک داور در وسط تشک قرار دارند. همچنین یک منشی و یک وقت نگهدار، داوران را در امر قضاوت یاری می کنند. صدور رأی به این شکل است که داورهای کنار، نظرشان را در مورد فن اجرا شده می دهند که چه امتیازی به آن تعلق می گیرد و در نهایت داور وسط با توجه به نظرات داورها نظر نهایی را اعلام می کند.

ادامه مطلب ...

چگونه بر یک حریف سریع تر از خود غلبه کنیم؟


http://s2.picofile.com/file/7569638167/2_8_.jpg

مبارزه در مقابل یک حریف چابک و سریع که مرتباً جا عوض می کند، از گوشه ای به گوشه دیگر رفته و به چشم برهم زدنی از جلوی چشمانتان غیب می شود! کار ساده ای نیست، اما قطعاً راه حلی دارد. به نظر شما برای ارائه این راه حل چه کسی از همه شایسته تر است؟

”بیل والاس“ افسانه ای چه طور است؟ پس با ما باشید تا او با چند راهکار ساده، رمز و راز غلبه بر یک حریف سرعتی را برای شما فاش کند.

دو راه اصلی برای فائق آمدن بر حریفی که از شما سریع تر است وجود دارد. سرعت خود را افزایش دهید یا دسترسی به خود را برای او دشوار سازید. توجه داشته باشید که بسیاری از مبارزان کارکشته، چندان سریع نیستند اما به حریفانشان اجازه نمی دهند که از این نقطه ضعف استفاده کنند، چراکه بر ابزارهای فرعی دیگری تمرکز می نمایند.

ادامه مطلب ...

۷ کلید سرعت در هنرهای رزمی

http://s1.picofile.com/file/7569637525/2_3_.jpg

بدون توجه به روش های هنرهای رزمی، نمی توان آن را به کار برد مگر اینکه بتوانیم سریعاً در برابر ضربات و یا حمله حریف عکس العمل نشان دهیم. برای موفقیت در یک رقابت و یا اجراء به موقع دفاع شخصی، سرعت حائزاهمیت است. تنها فرق بین بردن یا باختن در یک برخورد فیزیکی، بیش از هر چیز دیگر، عکس العمل سریع می باشد.

با دسترسی به ۷ کلید سرعت در هنرهای رزمی، فواید تمرینات افزایش یافته و مهارت های ما در رقابت و دفاع شخصی بهبود می یابد. بهترین روش قطعی برای دستیابی به کلیدهای سرعت در هنرهای رزمی، سیستم آموزشی حلقه سرعت Speed Loop است.

ادامه مطلب ...

اسرار لگد کشنده موی تای

http://s1.picofile.com/file/7569637953/2_6_.jpg

شما می توانید صدای تخریب ناشی از لگد قدرتی موی تای را بشنوید، حتی اگر واقعاً نبینید که استخوان پای لگدزننده به هدف برخورد نماید. اغلب متخصصان، این ضربه را به عنوان قدرتمندترین لگد در هنرهای رزمی رده بندی می کنند. نه به خاطر افسانه هائی درباره این که چگونه این ضربه دختان را می شکند و نیروهای فولادی را خم می کند. بلکه به خاطر تخریبی که هنگام اصابت بر قفسه سینه یک حریف ایجاد می نماید.


ادامه مطلب ...