خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

خلیج فارس رزمی

پارکور



پارکور نخستین بار 20 سال پیش توسط یک فرد فرانسوی به اسم «دیویدبل» و دوستانش که در یکی از محله های حاشیه نشین پاریس زندگی می کرده اند، باب می شود. این افراد دنبال ورزشی می گشته اند که در عین سادگی، حس هیجان آنها را نیز ارضا کند.

ادامه مطلب ...

زندگینامه پانوم ییروم(تونی جا)



نام و شهرت : پانوم ییروم - معروف به تونی جا
سبک : موی تای
تاریخ تولد : 5 فوریه سال 1976 برابر 16 بهمن 1354
محل تولد : منطقه سورین در کشور تایلند


گسترش رشته موی تای در تایلند و سبک اکشن خاص و مبارزات ترکیبی در فیلمهای رزمی معمولا در کشورهای غربی و همچنین کشورهایی که بیشتر از طریق فیلمهایش با او آشنا شده اند با نام تونی جا می شناسند و جالب اینکه در کشور خودش یعنی تایلند به نام جا پانوم معروف است ! او در سورین بزرگ شد خانواده آنها روستایی بودند ولی جزء خانواده هایبرجسته و شناخته شده بوده اند .
ادامه مطلب ...

زندگینامه جت لی


نام و شهرت : جت لی
سبک:  ووشو
تاریخ تولد: 26 آوریل ۱۹۶۳ برابر با ۶ اردیبهشت ۱۳۴۲
محل تولد: چین





گسترش ووشو و تلفیق آن با هنر سینمایی یکی از محبوبترین ستاره های فیلمهای هنگ کنگ که از اوایل دهه 1990 بر پرده سینماها ظاهر شد، جت لی بود، کسی که در مقطعی به عنوان وارث بروس لی از او یاد می شد. او یک بچه با استعداد در هنرهای رزمی بود. در ووشو پیشرفت زیادی کرد و چند عنوان قهرمانی ملی را کسب نمود و به سراسر دنیا مسافرت کرد. جت لی پیش از 20 سالگی اولین فیلم خود را در نقش یک راهب مبارز در فیلم »معبد شائولین« (1982) بازی کرد. این فیلم در تایوان ساخته شد اما در سراسر آسیا از محبوبیت زیادی برخوردار شد. جت پس از دو قسمت دیگر »معبد شائولین 2: بچه هایی از شائولین« (1984) و »معبد شائولین 3: هنرهای رزمی شائولین« (1986) که در هر دو قسمت استعدادهای خود را به خوبی به نمایش گذاشت، اولین کارگردانی خود را با فیلم ناموفق »مجبور به دفاع« (1986) انجام داد.
ادامه مطلب ...

فرم شماره هشت (تگوک پال جانگ)


فرم شماره هشت (تگوک پال جانگ)



فرم شماره هفت (تگوک چیل جانگ)

فرم شماره هفت (تگوک چیل جانگ)



فرم شماره شش (تگوک یوک جانگ)

فرم شماره شش (تگوک یوک جانگ)